torsdag 19. august 2010

Lenge siden sist..


Javel, etter et par etterlysninger så får eg vel gjerne komme igang igjen, burde ikkje være umulig med all den tiden eg bruker på dataen!;)
Her går nå dagene, de er fyllt opp med barn, hus, prosjekter og venner! Har og kjøpt meg nytt digitalt speilrefleks, så leker meg litt med det og avogtil, kjekt! Tatt bilder av barna i dag, ble noen blinkskudd! Har tenkt oss i studio i helga, går an å leie et her for 500kr/t, kjempegreit!! Da går det an og gå ofte og få kjekke bilder! Tar med eget kamera, så stiller de inn lys og kamera for deg!:) Tenkte å få med barselgruppa der engang når barna har begynt å sette seg opp o.l, tenk så kult, 8-9barn på rekke der i forskjellige vinkler!!;)

Og ja, må jo skrøyte av mannen min, han har laget walkin-closet til oss i helga i den ene boden, ble kjempebra!! Har kun dårlig mobil-bilde men.. Til høyre på bilde, som ikkje syns, er det like stor hengeplass som på andre siden av skapet.. Bilde kommer øverst her, greier ikkje få det under teksten plutselig..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar